sábado, 15 de marzo de 2014

Band t-shirts addict!

Now that the hot weather (spring and summer) is just around the corner I've decided to upload a post showing you a MUST for me, and it is band t-shirts! I just have a few but I will definetly get a few more:) Band t-shirts are more casual and easier to style so they are perfect for this time of the year when you just want to get dressed as fast as possible to feel the sun on your skin.
I usually wear them with converse, but you can also wear them with a cute pair of sandals or wedges. I prefer to go with the oversize version because I think it looks better, then you just add sunglasses, a bag or a backpack and you'll be ready!
Here you have a few ideas, hope you like them;)

Ahora que el buen tiempo (primavera y verano) está a la vuelta de la esquina he decidido subir un post mostrándoos un MUST para mi, ¡camisetas de bandas! Solo tengo unas pocas pero definitivamente conseguiré unas pocas más:) Las camisetas de bandas son más casuales y fácil de conmbinar por lo que son perfectas para esta época del año donde lo único que quieres es vestirte lo más rápido posible para sentir el sol sobre tu piel.
Normalmente las llevo con converse, pero también podéis llevarlas con un par de sandalias o tacones. También prefiero ir con la versión grande porque creo que queda mejor, después simplemente añades unas gafas de sol, un bolso o mochila y ¡lista!
Aquí os dejo unas pocas ideas, espero que os gusten;)








Follow me on instagram (esther_garciaa_), twitter (@Esther_GarciaA_), polyvore (dear-people) and bloglovin.