domingo, 4 de enero de 2015

Resolutions for this year!

Ahora que estamos a principios de año quería hacer una lista de propósitos para el nuevo año porque quiero cambiar un poco, probar cosas nuevas. 

Now that it's the beginning of the year I wanted to make a list of resolutions for this new year because I want to change a little bit, to try new things.

1.READ MORE BOOKS

Debo admitir que el año pasado no tuve tiempo para leer muchos libros aunque si leí bastante...pero para mi nunca son suficientes porque es algo que me encanta!

I must admit that last year I didn't have time to read many books, well I did read quite a few...but I love reading so for me it's never enough!


2.TAKE CARE OF MY SKIN

Esta es una de las más importantes porque nunca me he preocupado mucho por mi piel, y es algo que hay que cuidar. Por eso este año he decidido comprar algunos productos para ello. Los productos que utilizo son los siguientes: El gel limpiador Cleanance de Avène y y una crema hidratante de Mary Kay.

This is one of the most important because I've never really cared about my skin and you need to keep it hydrated and protected. That's why, this year, I've bought some produts for it: A soapless cleanser by Avène and a cream by Mary Kay which provides UVA/UVB protection.



3.TRAVELS

Esto es más difícil pero de momento ya tengo un par de viajes previstos...el primero es el fin de semana de mi cumpleaños en el que planeo ir a Madrid con mis amigas. El segundo es a Roma en Semana Santa en el que iré con mi familia y he decidido invitar a una de mis mejores amigas, Megan, así que sera súper divertido!

This is a little more difficut but I already have a few trips planned...The first one would be for my 18th birthday, I'm going (hopefully) to Madrid with my friends. The second one is in April and I'm going with my family to Rome and I've decided to invite one of my best friends, Megan, to come with us, so it'll be amazing! (Actually, I've invited all my best friends but some of them couldn't come...)



4.WRITE A JOURNAL

Cuando digo escribe un diario no quiero decir solo escribe un diario, quiero decir que hagas lo que quieras con el diario (yo voy a escribir, dibujar...). Es algo que puedes hacer cuando estás aburrida/o o cuando necesitas relajarte:)

When I say write a journal I don't mean just write a journal, I mean do whatever you want with the journal (I'm going to write, draw...) It's something you can do when you are bored or when you need to relax:)



5.ENJOY THE LITTLE THINGS

Este año es hora de disfrutar las pequeñas cosas de nuestra vida. Necesitamos ser mas positivos y disfrutar de cada momento, incluso si es únicamente desayunar con tu familia. Porque si intentamos ver lo bueno de la vida seremos más felices.

This year is time to enjoy the little things in our life. We need to be more positive and enjoy every moment even if it is just having breakfast with your family. If we try to see the good in life we will be happier.



6.SPEND MORE TIME WITH MY FRIENDS AND FAMILY

Definitivamente esta es una de mis favoritas ya que durante el curso no he tenido tiempo para esto pero intentaré que sea posible entre sesiones de estudio.

Definitely this is my favourite! During this scholar course I haven't had time to do this but I'll try to make it possible this year in between study sessions.



Pues esto es todo! Espero cumplirlo...haha

So this is it! I hope I can do this...haha

Esther Xx